Tuesday, January 11, 2011

MY 1st POST...

Assalammualaikum...
Go to fullsize image

Heyya everyone... at last.... niat yang tertangguh berbulan2... tadaaaa............ akhirnyer terlaksana....
I had my own blog at last.... which might be share together with my MR. F ....sharing is caring kan.... 
owh...main purpose of this blog actually for my very own homemade chocolate online biz..... memandangkan kerjaya (konon) aku yg onn off ni.... so.. my Mr F telah memaksa menasihatkan aku cuba untuk mengikuti arus semasa... heheh.... yup... so now... I am about to have my own biz....

Welcome to CHOCO POT'S..... !!!


okies...... for this time... here i left u guys with one of my choco's art.... n the rest... nnt aku story lagi....stay tuned!!

1 comment:

  1. alhamdulillah...syukur...tahniah chocopot....mesti sedap2 cokelat ni kan?

    ReplyDelete